Tietoa meistä

Yhdistyksemme toimii Kouvolan kaupungin Kuusankosken kaupunginosassa. Se on perustettu vuonna 1986 ja jäsenmäärä on toista sataa henkilöä.

Toimintaa

Kuukausitapaamiset pidetään tammi-toukokuussa ja syys-joulukuussa kuukauden ensimmäisenä tiistaina.Kokouksissamme on yleensä esitelmä tai jäsenten omista harrastuksista kertovaa aineistoa.

Toimintaamme kuuluu myös vuosittain teatteri-, risteily-, virkistys- tai muita retkiä ja matkoja.

Yhdistys toivottaa tervetulleiksi kaikki kansallisia arvoja kunnioittavat henkilöt, ilman ala- tai yläikärajaa. Tule mukaan saamaan tietoa sekä vaikuttamaan varttuneemman väen kysymyksiin.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 30 € vuodessa. Jäsenetuna saat muun muassa Senioriliiton julkaiseman Patina-lehden. Patina on Senioriliiton värikäs jäsenlehti, joka ilmestyy viisi kertaa vuodessa painettuna ja verkkolehtenä.