Kuukausitapaamiset

Joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina alken klo 14.00.
   - klo 14.00 kahvit
   - klo 14.30 ohjelma

Paikka:
Kuusankosken Seurakuntakeskus,
Maunukselantie 3, 45700 Kuusankoski

HUOM!
Kuukausitapaamispäivänä annetaan maksutonta digiopastusta, (älypuhelin, tabletti tai kannettava tietokone)  Seurakuntakeskuksessa klo 13:30-14:15, alkaen siis puoli tuntia ennen kahvituksen alkua.

Alla olevan tapahtumakalenterin kautta voit ilmoittautua erilaisiin tapahtumiimme ja saada niistä lisätietoja.
Tapahtumiin voi ilmoittautua myös kuukausikokouksessa esillä olevilla listoilla ja suoraan tapahtuman yhteydessä ilmoitetulle yhteyshenkilölle.

Joissakin tapauksissa voidaan pyytää ilmoittautumaan Kilta-järjestelmän kautta, jolloin ilmoittautumislomakkeen saat auki painamalla Ilmoittaudu-nappia. Muista lomakkeen täytön jälkeen tallentaa. Tapahtumavastaava käsittelee sitten ilmoittautumiset Kilta-ohjelmassa.

VUOSI 2024

Tiistaina 07.05.2024

Perinteinen kevätkävelytapahtuma

Seniorikävely Ratamon terveysmetsään kimppakyydeillä Kuusankoskitalon edestä klo 13.00.
Kahvituksen takia ilmoittautumiset Eijalle (puh. 050 5615942) su 5.5. mennessä.

Tiistai-keskiviikko

4.6.-5.6.2024