Kulttuurikerho

9. huhtikuuta 2024 kulttuurikerho kävi Kouvolassa Poikilossa taidenäyttelyissä: Hanna Peräkylän ”Temporary Settings” ja Leena Kelan ”Rest of us”.

12. maaliskuuta 2024 Rusintien Taidekahvilassa Eira Pekari luennoi taiteesta, aiheena "”Kevättä kohti - kukkataiteen historiaa”. Paikalla oli 14 jäsentä, jotka saivat nauttia Eiran esityksen lisäksi seuran kustantamasta kahvituksesta.

24. helmikuuta 2024 seniorien kulttuurikerho kävi 15 hengen edustuksella katsomassa Kuusankosken Teatterissa musikaalia Mustalaisruhtinatar.

13. helmikuuta 2024 Kuusankosken Seniorit osallistuivat kuuden jäsenen voimin kulttuurikerhon aloitteesta kutsuttuun Myrskyluodon Maija-esitykseen Kuusankosken elokuvateatterissa.
Esitys oli kaikessa saaristolaiselämän kuvauksessaan loistava läpileikkaus sekä luonnon arvaamattomuuteen että ihmiskohtaloihin. Auli Turtiaisen puvustus antoi hyvän tuntuman 1800-luvun saaristolaisvaatetukseen.
 Mukana olleet suosittelevat lämpimästi elokuvaa karusta saaristolaiselämän kuvauksesta sekä loistavasta ohjaus- ja näyttelijätyöstä kiinnostuneille. (Teksti: Alpo Seppälä)