Kuvia vuodelta 2017

01.08.2017 Seniorien Porvoon retki

Seniorit tekivät retken Porvooseen Helsingin kautta 1.8.2017. Kuvasatoa retkeltä voi katsoa klikkaamalla alla olevaa kuvaa.

Diaesitys avautuu youtube-kanavalla, mutta se on julkaistu ns. piilotettuna, eli ei ole löydettävissä youtuben haussa, vaan vain tämän linkin kautta.

Kannattaa suurentaa esitys koko näytön kokoiseksi klikkaamalla youtube-kuvan oikeassa alakulmassa olevaa pientä neliötä. Normaaliin ikkunakokoon pääsee joko Esc-näppäintä tai F11-näppäintä painamalla.

01.06.2017 Piirin kevätretki

Kuvakertomus Kymenlaakson piirin kevätretkestä Kotkassa Rankin saareen 1.6.2017.

Esitys aukeaa uuteen Windows-ikkunaan alla olevaa kuvaa klikkaamalla.

02.05.2017 Kotiseutukävely

Perinteinen jokakeväinen kotiseutukävely suuntautui Voikkaan Sikomäelle. Oppaana toimi Kuusankoskiseuran puheenjohtaja Niina Heikkilä. Hallitus oli varannut kävelyyn sopivan aurinkoisen ja lämpimän sään, ja niinpä osallistujia olikin tien tukkeeksi asti. :)

Kokoontuminen ja lähtö oli Klubin parkkipaikalla
Seponkadun kulmassa oli oppaalla kerrottavaa