Kerhot

Kulttuurikerho

Totuus on, että jäsenistömme on ikääntynyt. On jäseniä, jotka eivät enää lähde ulkomaanmatkoille tai yön yli kestäville retkille. Myös osallistuminen kuukausitapaamisiin on vähentynyt. Neljän vuoden korona-aika on tehnyt tehtävänsä. Lähteminen on jäänyt usein ajatuksen tasolle.
Nyt on aika ravistella talviturkki niskasta ja ottaa uusi aktiivisempi suunta. Aloitetaan tutustumalla lähiseudun kulttuuritapahtumiin yhdessä. Hallituksen perustaman Kulttuurikerhon tehtävänä on kerätä ja suositella jäsenilleen erilaisia lähiseudun tilaisuuksia. Jokainen hoitaa sitten itse osallistumiskustannukset, kuten liput, tarjoilut ja matkat. Kimppakyyti järjestyy tarvittaessa.

Kulttuurikerhon menneistä tapahtumista löytyy yhteenvetoja vasemman reunan valikosta Tapahtumahistoriaa / Kulttuurikerho.

Kulttuurikerho suosittelee kevään aikana seuraavaa:

Lauantai 24.2. klo 14.00.
Kuusankoskitalo:
Operetti Mustalaisruhtinatar

Tiistai 12.3. klo 14.
Taidekahvila Rusintie 15:
”Kevättä kohti- kukkataiteen historiaa”

Kahvittelusta huolehtii Alpo Seppälä ja taiteesta luennoi Eira Pekari. Mukaan mahtuu 15 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä, varaukset Alpo Seppälä (alpo.seppala@gmail.com tai tekstiviesti/puh 0400180460)

Tiistai 9.4. klo 14.00.
Poikilo- museot: Taidenäyttelyt Hanna Peräkylä ”Temporary Settings” ja Leena Kela ”Rest of us”

Muistijumppakerho

Toiminta on tauolla ja kaipaa vetäjää. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä yhdistyksen hallitukseen, kehen tahansa jäsenistä. Yhteystiedot löytyvät vaikkapa tästä linkistä.

Elokuvakerho

Kuusankoskella toimii kaikille senioreille tarkoitettu elokuvakerho Hopeatähti, jossa on mukana muitakin eläkeläisjärjestöjä. Se on kaikille avoin, eli ovella ei kysellä mitään kortteja tai jäsenyyksiä. Näytäntöjä on Studio123:ssa joka kuukauden ensimmäisenä ja kolmantena torstaina alkaen klo 14.00.Lippu on normaalia eläkeläislipppua hieman edullisempi ja hintaan sisältyy kahvi/tee. Esitettävien elokuvien luettelo on nähtävissä teatterin nettisivuilla hyvissä ajoin (klikkaa linkkiä): Elokuvakerho Hopeatähti

Antiikki- ja keräilykerho

Toiminta on tauolla, uutta vetäjää kaivataan. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä puheenjohtajaan.